kräksjuka?

Tillbaka i verkligheten efter nästan tre hela dagar i helvetet..
Vinterkräksjukan är alltid lika uppskattat, denna vintern fick jag det iaf under jul..
Något att glädjas åt iallafall.. Det gör ont att blogga, så svag är jag nu.. 
försökte äta en macka igår, dålig idé.. Tänkte inte igenom det beslutet alls..
Vart kom egentligen den här sjukan ifrån? När man var liten fanns något som hette magsjuka, nu heter det vinterkräksjuka, eller är det olika saker? Jag hänger inte med..
Om jag inte missminner mig så är vinterkräksjukan även det fanni kallade internationellakräksjukan när vi gick i högstadiet.. Hon är briljant!

Jag hatar Montell show, vart kom han ifrån? förmodligen från samma ställe som vinterkräksjukan..
Det är säkert hans fel att jag fick kräksjuka.. Usch!
Han är lika jobbig som Ty i extreme home makeover.. gapiga, alltid tårögda och korkade..
Nu kom reklamen för tv3 20år, jag älskar när robert aschberg säger "ångest.." med tårar i ögonen av skratt..
Han är härlig.. 

Detta inlägget kan vara det tråkigaste i historien av alla inlägg.
men så kan det vara ibland.
hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0