Amy Winhouse.

Tittar lite halvhjärtat på EMA och ibland blir jag så trött på Amy Winehouse, hon är sjukt cool (bortsett från eyelinern) har helt grym röst och skriver helt fantastiska låtar men hon måste fan styra upp sig.
Hon fick en artist choice award och gick upp på scen för att tacka, gungade en stund mumlade något för sig själv sa tack, gungade lite till och gick av scen.. va? 
Sen uppträder hon och glömmer bort varannat ord, lyckas ändå göra sin grej och lallar bort orden hon inte kan komma ihåg men hjälp, jag kunde inte ens titta på henne, vilsen är det enda ordet som klär henne just nu.. 
Det är synd tycker jag, kan nån ge amy lite assistans? 
Vad sägs som lite skyltar så hon kan läsa innantill eller varför inte ett starkt ljus som hon kan fokusera blicken på, iaf när hon är på scen inför massa människor.. 
vem bryr sig om hon är smuttsig, blodig och för tääskig när hon går omkring på världens gator eller under en konsert på en krog nånstans i ett hörn men under music awards kan väl nån hjälpa henne att inte se helt förstörd ut? 
Jag gillar Amy hursomhelst, tycker bara det är synd att hon "urfokus". 
Men åandrasidan, vem bryr sig om vad jag tycker? 
Do the D.A.N.C.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0