onödigt inlägg

Igår hamnade jag på babar runt 23:30, hur gick det till?
Jag höll mig nykter dock, hur gick det till?
Idag somnade jag vid 16:00 och vaknade typ nu, 22:00. hur gick det till?
känner mig aningen förvirrad, alltså inget utöver det vanliga.
idag är blåmärket mindre ömt men mer blått. vet fortfarande inte vad som har hänt.
typiskt mig, kommer ihåg de mest ovesäntliga saker men hur ja fick ett blåmärke på bröstet är en gåta.
På fredag är mai's CRUNK party, man måste skriva CRUNK med stora bokstäver annars blire fel.
Min uppgift är att köpa kex, funderar på att köpa brie också, som en trevlig suprise.
Vi ska dricka liquid cocaine och bring sexy back hela natten lång.
Det är det man gör med mai, hon är bra.
Sov bort upp till kamp idag, känner mig missnöjd över det.
speciellt eftersom ja inte kan se avsnitten på svts hemsida. jävla mac.
Det är en stilig dator, men allt är så mycket jobbigare tack vare den.

Nu ska jag laga lite thaigryta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0