önsketänkande.

Idag har vi firat Mai's födelsedag. Det är alltid trevligt när hon fyller år!
Lite mat, lite vin, lite crunk och stans bästa tårtor.
Ikväll bjöds det på tårtor i smakerna vitchocklad, hallon/chocklad och daim/glass/maräng.
Hemmagjorda såklart. Mina vänner är så bra.
Fanni är hemma på besök också, mycket trevligt även det!
Känner mig lite dålig att jag gick så tidigt från mai, men jag var inte mig själv idag.
En mycket taskigare version, tröttare. 

Nu sitter jag hemma, redo för bädden.
Ska försöka komma på hur man lägger upp kort bara.
Jävla mac som bara stället till med problem.
Man kan ju inte ha en blogg om man inte kan ladda upp kort.
Ofta folk egentligen bryr sig om vad jag skriver här?

Tänkte bli smal i höst/vinter, jag tror på det den här gången men vi får väl se.
Det är ganska många kilon som ska bort men jag tror på mig själv.
Lite träning och ändrade matvanor och jag är snart nere igen.
Ska komma in i mina skinnyjeans igen, en storlek 28, en liten 28a..
Det skulle göra mig så lycklig, inte för att det är ett par snygga jeans men för att dom hänger över min lampa som "motivation" och hånar mig varje gång jag äter eller tar ett glas vin.
Detta blir bra! Jag tror på det!
Det första jag ska göra när jag är tillbaka där jag borde vara är att köpa mig ett par riktigt dyra och riktigt snygga midjehöga jeans och hoppa runt i dem..
Det är så jag ska fira!

Åh fina önsketänkande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0