sömnlös.

Ja jävlar va trött man blir av att inte sova...
Den senaste veckan har jag hållt mig borta från allt vad koffein heter, ändå får jag ingen sömn..
Jobba imorn blir tufft.
Det verkar som jag bara kan sova när jag är dyngrak, där har vi en röd flagga...
Man blir inte direkt klipsk av att inte sova, oså ställde man om klockan igår..
Total förvirring, vart är jag, vem är jag?

Oså är det höst nu, ganska skönt faktiskt..
Folk är inte lika ättriga på hösten..
Guldpuckorna är tillbaka i stan och med sig har dom a new edition, blockflöjtsdamen.
Blockflöjtsdamen hör mig inte alls arg osm guldpuckona, hon är hysteriskt rolig..
Tre toner om och om igen på blockflöjt dagarna in och ut...
DET kallar jag talang, jag är i trans, totalt fascinerad man skulle nog till o med kunna säga att hon är min idol.
Det är inte helt osant, men inte helt sant heller.

Detta kan vara det tråkigaste inlägget i historien, som sagt..
ingen sömn gör inte direkt under för min intellektuella sida..
hej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0