Städning, pengar och öl.


När jag städar blir jag belönad, det är härligt!
Varje gång jag storstädar så hittar jag pengar, och inte typ en krona här en tia där utan pengar i papper med ett tresiffrigt belopp på. Nu är jag uppe i 1300kr.
Ni förstår, sedan jag började jobba som 16åring så har jag gömt undan pengar när jag haft det gott ställt. Med det menas att jag tar ett par hundra, 
oftast en femhundring och gömmer den någonstans hemma. 
Splittrad som jag är så glöms den där lappen bort efter en tid och vid nästa löning gömmer jag en ny.

När jag är riktigt riktigt pank så går jag på skattjakt här hemma i hopp om att hitta dom, utan att hitta ett öre, men när man städar så dyker dom upp, Som en belöning. 
Jag är bra smart alltså! 

Nu ska jag unna mig lite öl!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0