FFF, jossi och rusiak.

Ännu en fantastisk helg är förbi.
Köpte fyra skivor, har med mig en hem.
Varför kan jag inte lära mig att man inte ska köpa merch när man är på konserten.
Sååh, helgens bravader.
I fredags var det Pistol Mob release och babian spelning på pustervik.
Väldigt rolig kväll, vaknade upp med kläderna fortfarande på och svart klet från ett babian klistermärke i hela ansiktet.
Attraktiv minst sagt. 

Sen blev det lördag och josefin den fina var här. Vilket alltid är ett sant nöje!
Det blev lite förfest hos nanna, det hade utlovats spel men jag tror jag kom försent, sen gick vi i samlad trupp till oceanen för att titta på Five Finger Forheads första (officiella) spelning!
Tjejerna var fantastiska, jag var så stolt att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.
Ville bara skrika "DET DÄR ÄR MINA VÄNNER!!" men det hade nog vart lite märkligt.
Skrollan var fenomenal bakom trummorna och vilken pipa Anna har. 
Fångade emmas plektrum som ett riktigt fan och stoppade det i BHn, det är så groupies gör va?
Hur som helst, spelningen var en av de bästa jag någonsin sett, längtar tills man kan få hem en liten skiva!
På ocenanen bjöds det även på billig öl och långa toalettköer samt The movements release och Graveyard.
Efter det sprang jag bor till henriksberg för att titta på Industri royal, det var också helt grymt!
Mycket dans, trevligt sällskap i form av en amanda och en julia och ännu mer alkohol.
Sen gick jag och hämtade Josefin på oceanen som vart i tårar helt förkrossad över att någon stulit hennes fina jacka..
Vi dämpade smärtan med mer öl på efterfest i bandets replokal.
Sen natt blev tidig morgon och idag har jag ätit pizza.

Jag är säkert sist av alla med detta, men Adiam Dymott! Vilken grej!
När ja går här hemma med tvn på hör jag ofta en låt  på mtv som ja varje gång tror är thomas rusiak, jag springer nästan bort och ser att det är en ascool tjej och tänker att jag måste komma ihåg det där namnet så ja kan kolla upp det vid ett senare tillfälle. vilket jag aldrig gjort. 
Hur som helst, kom precis ihåg det och googlade för kung och fosterland för att upptäcka att rusiak faktiskt är med och sjunger i låten. Han blir bara bättre med åren den karln. Inte bara har han hållt stadigt i titeln som sveriges snyggaste man sen jag var i yngre tonåren han gör även grym musik och har alltid gjort. Så!
Coldplay och Jay Z på mtv nu. Lysande kombination! 

Jag inser att detta inlägget till större del var en helt meningslös beskrivning av min helg och ingen bryr sig.
MEN jag har haft så himla roligt att jag var tvungen att dela med mig!

Detta är min goda vän anna, hon är lysande.


Kommentarer
Postat av: Emma FFF

Sandra, du är så fin! Känns jävligt bra att du är vår första o snyggaste groupie, i allafall jag hoppas på ligg!

2009-02-09 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0