frölunda torg, unneri och junglefever.

Kan inte Michael Jackson sluta vara död nu. Det räcker liksom. 
Inte för att han nödvändigtvis måste leva, 
mest bara för att jag är trött på att läsa om honom.
På frölunda torg där jag jobbar verkar folk dessutom sörja lite mer än oss andra vanliga människor som inte snackar alkissvenska och kan prislistan på boheme i huvudet. 
Alla pratar om vilken fin människa han var och hur tragiskt det är att han dog så ung. vaaaaaaa!?
Fin människa? Pratar vi inte om Michael Jackson? lite peddo? såg ut som ett monster? 
"Men han gjorde ju så mycket för barnen!"
Precis, hur mycket gjorde han med barnen?
"Inget av det där är bevisat!"
Ne, och 2pac är inte död...... egentligen..... (!!?)

Inte nog med det, ung? lets face it, att han ens levt till 50år är förbluffande, han har ju sett ut som en levande död sen mitten på 90talet. och det var ett bra tag sen om ni tänker efter, tänk vad man hade på sig typ 1997. Så längesen var det.

Var på west cost riot förra veckan med, det var kul faktiskt.
Inte alls så mycket tattigt äckligt folk som jag hade väntat mig.
Fast det är ju klart, det tattiga folket stod ju på bron och tittade helt gratis och som jag förstod det så kunde man nästan höra vad banden sjöng därifrån. aaah, suckers.
Unna er lite, en cheeseburgare kostar bara tio spänn och det har blivit omodernt att röka. Plus, nu på sommaren behöver man praktiskt nog inte ha så mycket pengar för en utekväll, en systemetkasse full i fulöl och lite parkhäng oså är kvällen fixad. 
UNNA ER!
Det äckliga folket missade jag med, det kanske var vi som var det äckliga iofs. 
Jag hade rödvinsfläckar på vit klänning och råkat sätta mig i snus på marken.

I min lägenhet är det typ 160 fuktiga syrelösa grader och spårvagnarna utanför låter som elefanter, som vanligt.
Junglefever? I got junglefever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0