Tiny dancer, arctic monkeys & cahoots.

Har ni hört rapversionen av Tiny dancer! 
Vilken jävla smörja! Fattar inte människor att den låten är ett mästerverk! 
Man kan inte, man FÅR inte försöka göra om den till en hit.
Jag hatar er och hoppas att ni dör en långsam och plågsam död.

Jag tror att Mtv är i någon slags konspiration med Way Out west.
Det måste vara så, de senaste tre eller fyra timrnarna har dom spelat arctic monkeys - I bet you look good on the dancefloor och mardy bum. samt spelat en massa av lily allens gamla dänga "smile" som får min själ att torka ut som ett litet russin.
Varför kan man fråga sig, varför bokar man arctic monkeys som ingen visste fortfarande fanns.
första skivan var bra, jag lyssnade på den mycket, det är inte grejen, men om man måste gå i cahoots med Mtv för att påminna folket hur låtarna gick kanske det inte var en as smart idé att boka dom som headliner.
Bara en tanke.

så här såg dom ut för er som glömt, dvs alla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0