blåmärken.

Något annat som gårdagen bidrog med är ett gäng blåmärken..
Det är inget ovanligt när man är fånge i en kropp som rör sig likt en ångvält, 
det brukar lämna spår på diverse ställen, men det är mest höfterna och överarmarna som brukar råka illa ut.. 
Inte nog med att jag rör mig som ett kylskåp så har jag ingen som helst avståndbedömning, 
så dörröppningar och bordskanter kommer jag aldrig undan..
Men för att komma till sak,  när jag hade släpat min tunga kropp in i duschen märkte jag ett blåmärke på bröstet..
Hur går det till? det är ganska stort också, som en hockeypuck kanske.. 
Jag har inget minne av en hockeypuck, men det kan ha funnits en.. märkligt..
Är det någon som vet något om varför jag har ett blåmärke på detta udda ställa så är jag otroligt nyfiken på vad jag gjort den här gången.. 

Förövrigt har jag legat i samma ställning hela dagen bortsett från en mycket jobbig promenad unifär 400meter till pizzerian och en välbehövlig dusch.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0