igen.

Okej, jag är fortfarande vaken, såklart.
Kan ju aldrig slita mig från datorn. 
Behöver få ur mig lite frustration.
GAAAAAH!
sjukt moget av mig, var det inte?
Känner mig lite bortgjord, som att det var ett skämt..
Väldigt otippat om det var på riktigt.
Det var iaf inte jag som började, det är huvudsaken..
Men ändå, lite konstig känsla.
Hata msn, internet, sms.
Varför kan folk inte bara prata öga mot öga och iallafall låtsas som att vi är normala människor.
Allt detta skrivande förstör. Det blir så krystat. 
Det är krystat. Man tänker liksom en extra gång innan man skickar iväg nåt man skrivit.
Men man tänker inte alltid (aldrig) innan man säger något.
Det är det som gör det så äkta, många gånger jobbigt men det är ändå på riktigt.
Inte på låtsas som så mycket annat.
Undrar om dom har kul på nef nu.
Gned till mig gratis taxi ikväll, (IGEN) förstår inte hur jag lyckas.
Taxichafförer och dörrvakter, det är den typen av människor som charmas av mig.
Intressant när man tänker på det.
Jag vet inte vad det är jag utstrålar, kanske tror dom bara att jag vill ligga?
Det spelar mig faktiskt ingen roll, får jag åka taxi gratis så är jag nöjd.

Såja, ännu ett meningslöst inlägg för er som läser att läsa.
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0