blommor.

Lite tråkigt att jag inte kan ladda upp bilder. 
Har försökt ladda upp en bild på min fina lillebror men tydligen går inte det. 
Förmodligen för att jag har mac, så mycket problem. men det är en fin dator.

Lite nedstämd idag, nästan precis ett år sen marika dog.
Måste åka till hunnebostrand och lämna blommor.
Ska inte bli för djup för det va så jag pajjade min gamla blogg.
Varför lägger man blommor på en grav egentligen?
Visst, det är väl fint men det känns så tafatt.
Blommor liksom, som att det skulle kännas bättre.
Blommor är skit, det finns inget tillfälle då blommor passar sig.
Vad gör man med en blomma? Den har liksom inget funktion.
Marika var en fantastisk människa, den bästa jag mött, en blomma säger inte det.
Vill inte åka dit med mamma, hon kommer vara förstörd.
Tror jag åker själv. Det är bäst så.
Gillar inte offentliga känslor, speciellt inte tårar.
Okej, nog med sorgligheter!

http://sandrakanske.blogspot.com/

För er som är intresserade av mitt liv fram till september förra året.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0