Döden, nyår och annat relevant..

Så var julen över, och mellandagarna är påbörjade.
Den värsta tiden på året, människor blir som djur..
Om jag skulle dö under dessa dagar, kan jag iallafall gå i graven med att ha skrivit 99kr på unnifär 400 T-shirts.
Det är inte fyskam, inte alla kan ha en gravsten där det står:

Här vilar sandra.. typ..
"Med händer fulla av röda streck från bläckpennan blir hon djupt saknad av
Carlings där hon prismärkte om 400 T-shirts till 99kr."
R.I.P

Sen kommer ju nyår galloperandes också, jag avskyr nyår..
Avsky är ett starkt ord men det är precis så jag känner..
Sura uppstötningar och skakningar är reaktionen på den ständiga frågan,
"Vad ska DU göra på nyår?"
Vem bryr sig, det är månadsskiftet mellan december och januari, ingenting annat.
Bittert måhända, men alla dessa hypade helger stressar livet ur mig..
Helst av allt skulle jag vilja vara en sån där människa som bara tycker allt ska bli super kul!
Svennabanan och glittriga klänningar, nyårstutor och fula pappershattar, armand von helden och avenyn...
men istället blev jag en sån där som bara suckar och måste anstränga mig för att vara trevlig..
Känns som jag drog det kortaste strået där..
När alla skålar sina nyårs cider med glitter i, fryser arslet av sig i korta klänningar och har sprayat glitter i håret är jag tjejen med ozzy ozbourne frisyren och maskor i strumpbyxorna.. Classy gal!

Dags för sömn.
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0