Fredag.

Har precis tittat färdigt på Idol finalen..
Det var väl trevligt att marie från världens bästa omgång av bigbrother fick vinna något iaf..
I huset vad hom mest pinsam när hon sjöng, fast i Idol har hon vart grym..
Och det kändes som att hon passade bättre i Idol konceptet än Amanda..
Amanda är grym dock, synd bara att hon alltid verkar så nochalant. Hon är en typisk sån tjej som vill vara "den coola tjejen bland grabbarna" vet inte hur mycket ni förstår av det men lugna och fina jag ska förklara..
Det finns en viss typ av tjejer som strävar efter att alltid vara omtyckt bland killarna, inte på ett sätt där pojkarna vill att hon ska vara deras flickvän utan mer att dom ska tycka att hon är bättre än andra tjejer..
Oj, det där blev inte alls en bra förklaring. men men, Amanda verkar vara en sån tjej.
Jag stör mig lite på sånt, människor som hela tiden låtsas vara oberörda för att verka coola..
Men sen är också frågan, vad stör jag mig inte på?
Fast iofs, när amanda sjöng haleluja så trodde jag att jag skulle svimma, så bra var det!
Och när kirsti sa att hon var en blandning mellan pippi långstrump och marilyn monroe så nickade jag instämmande till tvn. DÅ vet man att man är insyltad för djupt i Idolvärlden, när man förstår och håller med om vad kirsti säger.

Att ägna ett helt inlägg åt Idol känns ju inte alls bra, men det får bli så idag.
För i rutan när marie's nära och kära dök upp såg jag Peter, vilken stjärna..
Kissar på golvet utan att minnas det, kissar på sina kläder och säger dagen efter "eh döh mina kläder är lite fuktiga"
Haha, och när han får höra vad han gjort svarar han med ett elegant "Har jag gjort det så måste jag ju ta livet av mig...... (lång paus) och döda alla vittnen.." Briljant! Men vad hade peter vart utan alex, det vet man inte..
Alex var ju den bästa bästa av alla som någonsin vart med i bigbrother.. han va en gubbe skulle man så fint kunna kalla det! Nu kom jag ifrån Idol och in på bigbrother 2002, var det bättre?
Ja, 2002 var den gamla goda tiden, då adam alsing fortfarande var programledare och deltagarna var roliga.
Jag saknar bigbrother.

big

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0