klänning

Så var det snart dags för nyår.
Jag gillar inte nyår, no surprise there..
Vad gillar jag nu för tiden? Midsommar... ehm..
ja det var nog det, jag gillar midsommar.
Nyår är iofs värst, nyår tar fram det bästa och värsta i människor, och man skulle kunna tro att det är bra, för då väger det bra upp allt som är skit. Men icke, tydligen är bäst och värst en JÄTTE dålig kombination!
Ska försöka att inte bli inblandad i något slagsmål och göra allt i min makt för att inte gråta en enda tår iaf.
Det skulle vara ett framsteg.

Ska försöka se på nyår som vilken lördag som helst, eller en där människor är lite finare klädda iaf.
Påtal om finkläder, hur fixar man nyårs outfit utan pengar? Jo, den är jobbig.
Tror ja lägger pengarna på nya skor, svälter mig själv fram till nyår och klär mig i kökshanddukar..
Äh vafan, även om ja inte äter ens en bit mat till nyår så kommer jag får köpa ett 10pack handukar för att täcka min ända. Kanske köper ja lite svart trikå och slänger ihop nåt själv. Vi får se..

Här har vi en klänning från topshop som jag hade velat ha,
den hade förmodligen suttit förjävligt men i tanken är god.




klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0