skitstövlar.

Blev illa tvungen att dumpa min gamla blogg.
Har inte skrivit något på ett år ändå, så det va lika bra att börja om.

min granne borrar, som vanligt.. jag undrar vad det är han borrar upp varje dag..
finns det verkligen något väggyta kvar att borra på?
Jag har bott här i ett halv år och han borrar varje dag. skitstövel.
Detta är samma granne som rycker i min dörr på nätterna och försöker få in nyckeln i min dörr fast han bor på femte våningen och inte fjärde.. skitstövel.. 
Det är även samma granne som spela bas, och har rave hela nätterna..
Han är mycket uppskattad, speciellt av mig. jag gillar grannar som låter. skitstövel.

Idag är det faktiskt extra uppskattat då jag är omänskligt bakfull.
Inte ens vatten går ner och att byta kanal på tvn gör ont.
Men man får vad man förtjänar. jag var ett fyllesvin igår,
eller skitstövel beroende på vem man frågar.
Det är fortfarande lite luddigt varför jag var en skitstövel, men någonstans hör jag mig själv säga 
"jag är för snygg och för smart för alla här!" 
hur lever man upp till det? speciellt när man är full som en kastrull? 
det är ju då man är allt annat än snygg och smart.. haha.
Som vanligt slängde jag av mig alla kläder i hallen när jag kom hem och vaknade upp näck i hörnet på soffan med en macka brevid mig.. fräsht! solen sken som aldrig förr och sånt gör mig så förbannad.
Kunde inte just denna söndagen vara en regnig grå dag så jag kunde ligga hemma med gott samvete?
Istället har jag legat med dåligt samvete hela dagen över att ha slösat bort vad som med min tur säkert skulle bli den sista varma dagen iår framför tvn.

Nu ska jag försöka slänga ihop lite käk.
Kanske gå över till filippa om min kropp vill bära mig.
Hej!

rehab?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0