Grape.

Ännu en helg är förbi, känns ganska skönt.. Har ju vart sjukt och imorse vaknade jag upp med ett slags ryggskott.
Fantastiskt, det blir inte mycket bättre nu alltså, lite cancer och en släng aids och mitt liv är fulländat...
Har fixat iordning en värmedyna men den hjälper inte för den får mig böja mig fast nacken inte vill vara böjd.
Jobbigt läge hur som helst..

Tidigare idag gick jag längs avenyn och såg den största högen hästskit jag sett i mitt liv ligga på gatan, då kom jag o tänka på en sak. Om jag hade haft hund och låtit min hund skita en hög lika stor som en familjepizza mitt på gatan och polisen hade sett mig gå därifrån utan att plocka upp det hade dom förmodligen tvingat mig att göra rent efter min hund, visst? Men deras jävla hästar får skita precis vart dom vill och vem plockar upp det? Ingen, istället fastar det under folks skor och i hjul på bilar och sprider sig runt hela staden. rättvist? Inte riktigt va?

Har nu tittat på This is England två gånger till och bestämt mig för att den är vacker på ett brutalt och sorgligt vis, 
men även på ett mycket fint sätt, den värmer liksom i hjärtat.. 

Nu har jag tryckt i mig en gigantisk grapefrukt, spillt över hela min soffa och kladdat ner mina kläder.
Men den var god, och den fixade baksmällan..
hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0