dinmorsa sätter fingret på't.

Vet ni hur man vet att någon är en vän, en såndär fin en som är värd att behålla..
När båda läser samma artikel på aftonbladet.se full med smaskiga smaskigheter och ändå bara uppmärksammar en sak.
Att kleerup är briljant... 
För att vara rättvis är detta allt jag vet om Kleerup, det och att han har långt hår. men det räcker för mig!



Detta är alltså från Annas blogg. 
Det är så härligt så jag vet inte vad jag ska skriva mer..
För en tid sen, i min gamla blogg skrev jag ett väldigt upprört inlägg om hur Kate Moss blev behandlad under hela den där "knark skandalen" som egentligen inte var någon skandal alls.. Hur som helst önskar jag att jag hade läst den där aftonbladet artikeln om kleerup på grammisgalan redan då, så jag kunde citera honom.
Det hade sparat mig en massa tid, och förmodligen en massa ilska med..

Nu ska jag jobba!
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0