Pierced Arrows, Masshysteri och sms.

Masshysteri, nej jag är inte arg på det. Jag är glad över det!
"Nee, jag gillar inte när det är på svenska....."
Så lät det i torsdags när masshysteri spelade.
Jag är så trög, jag tycker visst om när det är på svenska.
Måste bara sluta älska att vara tvärtemot.
.
Pierced Arrows i torsdags me ja! Det va grejer det!
Saknade dock en dam vid namn anna, samma dam som svarar på ett sms fem dagar efter att man skickat det! Haha. Vet inte om det är någon hemlig regel hon har.
Anna, du har alltså två dagar på dig att svara på om du ska med och titta på Pierced Arrows & masshysteri, synd 
bara att spelningen var i torsdags.
.
Nu blire folköl i fint sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0